torsdag 26 juli 2012

Inget mer "heh"? -.-

Äntligen!
Nu har jag fått ny "glädje" till att blogga.
Från och med nu, ingen tråkig "heh" blogg.
Ska vara mer seriös nu, med det var lite svårt efter att mitt liv blivit omvänt i en ny riktning sen jag flyttade till Göteborg..
Det är något av det bästa som hänt mig! 
Innan bodde jag i en tråkig liten stad i Östergötland, där man inte fick ha något privat.
Man dömdes så hårt av alla om man var "fel" på minsta sätt, det var liksom "sådan vuxen, sådant barn".
Men jag föredrar att inte ta upp för mycket från det som har hänt, jag flyttade och det var som att mörkt i mig liksom försvann.
Fast det tog ett tag innan jag blev van, det var som att komma från Sveriges mörkaste plats till plötsligt Sveriges ljusaste!
Nog snackat om det nu.
Snart ska jag till stranden och idag ska det ju vara 22-28° grader, i Göteborg iallafall.
Vi ska till en strand som ligger en bit efter Askim. 
Måste äta nu, hej. ^^



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar